Korzystając ze strony internetowej teatrrozbark.pl są Państwo jej użytkownikami. Spełniając prawny obowiązek zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:

  • 1) Administratorem Danych Osobowych jest Bytomski Teatr Tańca i Ruchu ROZBARK, ul. Kilara 29, 41-902 Bytom, reprezentowany przez Adriana Lipińskiego - Dyrektora.
  • 2) Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: iod@teatrrozbark.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  • 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia działalności statutowej Bytomskiego Teatru Tańca i Ruchu ROZBARK, poprzez stronę internetową na podstawie art. 6 ust 1 pkt. a. RODO.
  • 4) Dane osobowe Pani/Pana będą przetwarzane na czas trwania działalności statutowej Bytomskiego Teatru Tańca i Ruchu ROZBARK, w Bytomiu.
  • 5) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do wszystkich przekazanych i przetwarzanych danych osobowych dziecka oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które wyrażono na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • 6) Przysługuje Pani/ Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych przez Bytomski Teatr Tańca i Ruchu ROZBARK, narusza przepisy Rozporządzenia.
  • 7) Korzystanie ze strony internetowej jest czynnością dobrowolną.

Wieczór tancerzy Teatru ROZBARK

1 lipca (środa), godz. 19.00 | wieczór przeznaczony jest dla widzów powyżej 16 roku życia

Bilety: 15 zł ulgowy; 20 zł normalny. Karnety: 80 zł ulgowy; 100 zł normalny. Uczestnikom warsztatów przysługują bilety ulgowe. Wszystkie miejsca nienumerowane.

amalgama
chor. Jin Hwan Seok
Tańczą: Stefano Silvino, Jin Hwan Seok
Czas trwania: ok. 10 minut.
Spektakl inspirowany bliźniętami syjamskimi, które stają twarzą w twarz z wieloma trudnościami. Choreograf chce je zrozumieć, jest również zafascynowany złożonymi osobowościami bliźniąt syjamskich. Chce pokazać publiczności dwoje ludzi stających się jednym, a z dwoistą osobowością. Każda z nich podąża inną ścieżką, ale kierunek, w którym podążają jest ten sam.

OBJECT
chor. Uri Ivgi & Johan Greben
Tańczy: Alena Lezhava
Czas trwania: ok. 20 minut. 

Samotna, owinięta w plastik, tancerka godzi się z chciwym spojrzeniem swoich widzów. „OBJECT” to śmiały, niejednoznaczny spektakl, który bada naturę samotności, pożądania i uprzedmiotowienia.

H.P.K.D. 
chor. Sonia Zini & Elisa Teodori
Tańczą: Sonia Zini, Elisa Teodori
Czas trwania: 15 minut.
Jest piękny dźwięk w ciszy i ogłuszający hałas w geście. Niewypowiedziane słowa, nieusłyszane słowa… to wszechświat, w którym słowa są milczące, ponieważ język dłoni jest głosem; to wszechświat, gdzie słuch jest głuchy, ponieważ dźwięk gestu jest najgłośniejszy. Spektakl o tym, że czasami najwięcej mówi się bez wypowiadania słów, o niezwykłej sile języka ciała i ruchu.

I’mperfect
chor. Małgorzata Mielech & Oliver Mahar
Tańczą: Małgorzata Mielech, Oliver Mahar


Anonymous
Koncepcja/ wykonanie: Małgorzata Mielech
Live music: Anna Suda

Live video mapping: Olga Warabida

Street art to dziedzina balansująca na granicy sztuki i wandalizmu. Jest nieskrępowaną formą wypowiedzi, w której anonimowy twórca może wyrazić siebie nie zważając na komercyjne trendy, czy polityczną poprawność. Anonymous odzwierciedla subtelne połączenie pomiędzy rzeczywistością, a surrealizmem, pomiędzy codziennością, a eterycznością, scalając je w jedno. Spektakl, który podobnie jak sztuka ulicy jest niemożliwy do zdefiniowania.


„Anonymous czy anonim, z definicji, to ktoś bez imienia, kto nie jest podpisany, ten, którego imię nie jest znane, ktoś kto chce pozostać nieznany. W tym solowym spektaklu, przedstawiony on został poprzez ciało tancerki, znakomitej z technicznego punktu widzenia, olśniewającej każdego odbiorcę swoimi wirtuozerskimi wykonanymi z perfekcją ruchami. Poruszając się w prawie zwierzęcy sposób, nakreśla drogi, ukazujące oczom widza akt tworzenia w cieniu, w tym przypadku, w grze świateł i video, między którymi się przemieszcza”. Recenzja spektaklu autortwa Sofi Soromenho podczas In Shadow Festival w Lisbonie.