Korzystając ze strony internetowej teatrrozbark.pl są Państwo jej użytkownikami. Spełniając prawny obowiązek zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:

  • 1) Administratorem Danych Osobowych jest Bytomski Teatr Tańca i Ruchu ROZBARK, ul. Kilara 29, 41-902 Bytom, reprezentowany przez Adriana Lipińskiego - Dyrektora.
  • 2) Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: iod@teatrrozbark.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  • 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia działalności statutowej Bytomskiego Teatru Tańca i Ruchu ROZBARK, poprzez stronę internetową na podstawie art. 6 ust 1 pkt. a. RODO.
  • 4) Dane osobowe Pani/Pana będą przetwarzane na czas trwania działalności statutowej Bytomskiego Teatru Tańca i Ruchu ROZBARK, w Bytomiu.
  • 5) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do wszystkich przekazanych i przetwarzanych danych osobowych dziecka oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które wyrażono na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • 6) Przysługuje Pani/ Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych przez Bytomski Teatr Tańca i Ruchu ROZBARK, narusza przepisy Rozporządzenia.
  • 7) Korzystanie ze strony internetowej jest czynnością dobrowolną.

Warsztaty ROZBARK in MOTION 24-28 czerwca

Warsztaty tematyczne dla tancerzy i nie tylko (kilkudniowe warsztaty w rozmaitych technikach tanecznych - opis poniżej)

Karnet uprawniający do uczestnictwa w 4 zajęciach dziennie, przez 5 dni (od poniedziałku 24.06 do piątku 28.06):

  • 500 zł (zakup możliwy tylko poprzez sklep Teatru ROZBARK),
  • 400 zł cena dla uczestników zajęć stałych Teatru ROZBARK.

Wejście na:

  • jeden blok zajęć 150 zł (jedna wybrana technika, np. Modern Fusion, przez 5 dni w tygodniu; zakup możliwy tylko poprzez sklep Teatru ROZBARK);
  • dwa bloki zajęć 300 zł (dwie wybrane techniki, np. Modern Fusion oraz Contemporary, przez 5 dni w tygodniu; zakup możliwy tylko poprzez sklep Teatru ROZBARK);

Afro tradycyjne / Dunia Pacheco (Angola)
Taneczna technika afro-house  bazuje na tańcach afrykańskich. Koncentruje się na indywidualnej interpretacji muzyki, opartej na zbiorze ruchów różnych partii ciała (specyficznych dla kultury kraju, z którego  pochodzą).


Afro House / Dunia Pacheco (Angola)
Afro dance to mieszanka różnych stylów tanecznych, tradycyjnych oraz współczesnych, pochodzących z wielu krajów Afryki. Zajęcia Afro Dance to jednak nie tylko taniec, nie tylko kroki i technika, a także, albo raczej przede wszystkim dobra zabawa, pozytywna energia i śmiech oraz dużo spalonych kalorii.

Vinyasa yoga / Gosia Kłaniecka (Polska)
Sekwencja asan ułożona jest w ten sposób, że płynnie przechodzimy z pozycji do pozycji. Każda sekwencja jest inna, więc zajęcia są różnorodne, czasem skupiamy sie na jakiejść partii ciała, czasem na jakiejś grupie pozycji, albo przygotowujemy ciało łatwiejszymi pozycjami do wykonania trudniejszej. Zajęcia są dynamiczne, więc oprócz giętkości i siły pracujemy także nad kardio.

Tribal underground / Ira Kodiche (Francja) / asystent – Virginie Lienard
Technika Tribal underground  bazuje przede wszystkim na klasyce, ale w niepowtarzalny sposób łączy również takie techniki jak jazz, modern i wiele innych.

Modern Fusion / Ira Kodiche (Francja)/ asystent – Virginie Lienard
Modern Fusion to etniczny modern jazz. Łączy elementy tańca arabskiego z różnymi stylami, takimi jak: hip-hop, modern jazz. Bardzo istotna jest w nim praca rąk, jako środka wyrazu, który stanowi wielką wartość interpretacyjną.

Instant composition / Victoria Kennett (Francja - W.Brytania)
W trakcie warsztatu pracować będziemy nad obecnością i dynamiką interakcji i podejmowanych decyzji w grupie. Poszukamy możliwości dostrojenia ciała i umysłu do naszej własnej wrażliwości, percepcji i intuicji, a także zdolności jednostki do postrzegania, inicjowania i wspierania wspólnych działań. Poruszone zostaną zagadnienia związane z INSTANT COMPOSITION i GROUP THINKING.

Creacion Permanente / Alan Fuentes-Guerra (Meksyk)
Warsztat improwizacji. Zajęcia zwiększają świadomość tancerza jako twórcy i wykorzystują improwizację jako wstępną wymówkę, która może następnie prowadzić do stworzenia choreografii. Zainspirowane ideą „nic nie jest nieistotne”, ćwiczenia samoświadomości i autorefleksji zostaną poddane próbie a uczestnicy zachęceni do natychmiastowego działania. Przestawianie pomysłów i rozwijanie ich jest ostatecznym celem tego warsztatu. Na warsztat zapraszamy wszystkich bez względu na poziom zaawansowania.

Espacio Continuo / Alan Fuentes-Guerra (Meksyk)
Nawiązuje do idei, że żyjemy w świecie ciągłych zmian. Dlatego jako tancerze powinniśmy być świadomi tego faktu i pozwolić, aby nasza percepcja była otwarta i gotowa. Nasza uwaga musi być ostra i musimy być gotowi zaakceptować zmianę i iść z nią. Alan uczy techniki tańca współczesnego z naciskiem na pracę na podłodze; w celu zastosowania odczuć zebranych z podłogi do pionowej pozycji stojącej.

Więcej niż taniec / Piotr Mateusz Wach (Polska)
Laboratorium skierowane do wszystkich osób zainteresowanych tworzeniem autorskich wypowiedzi scenicznych - bez względu na stopień zaawansowania tanecznego czy aktorskiego - również dla studentów i absolwentów Akademii Sztuk Pięknych oraz wszystkich innych, zainteresowanych szeroko rozumianym performancem.

Taniec klasyczny dla tancerzy współczesnych / Ania Nowak (Polska-W.Brytania)
Podstawę zajęć stanowi metodyka tańca klasycznego. Podstawowy nacisk położony jest na świadome i funkcjonalne ustawienie ciała tancerza. Na zajęciach uczestnicy będą poznawać zasady przepływu energii, uczyć się rozluźnienia i likwidowania zbędnego napięcia, odkrywać zasady dynamiki, utrwalać umiejętność prawidłowego oddychania wspierającego ruch i jego przepływ. Celem zajęć jest odnalezienie naturalnego i maksymalnie efektywnego sposobu korzystania z techniki klasycznej, z uwzględnieniem zasad anatomicznych oraz mechanicznych cech ciała tancerza.


Taniec współczesny na bazie Cunninghama / Ania Nowak (Polska-W.Brytania)
Zajęcia  oparte są  na założeniach Merce'a Cunninghama. Opierają się na podstawowych akcjach ruchowych, możliwych dla ciała ludzkiego, wykonywanych w izolacji lub integracji poszczególnych jego części, z silnym odniesieniem do geometrii przestrzeni. Zajęcia kształtują świadomość ciała.

Catch&Release / Anat Grigorio (Izrael)
Warsztat  tańca oparty na podejściu „catch and release” .W trakcie warsztatu skupimy się na na szkielecie i stawach.Lekcja zawiera elementy pracy na podłodze,  metody feldenkrisea i elementów  nowoczesnego baletu. Skupimy się na przenoszeniu ciężaru, grawitacji, uwolnieniu kończyn.

Repertuar / improwizacja / Anat Grigorio  (Izrael)
W trakcie warsztatu poznamy materiał choreograficzny ze spektaklu  Anat Grigorio  „On The Edge”. Wykorzystamy ten materiał jako podstawę do improwizacji z podanymi jasnymi instrukcjami. Zbadamy istotę obecności w naszym ciele, precyzji. Wszystkie ćwiczenia zachęcą uczniów do opracowania własnej interpretacji ruchu.

Modern / Stefano Silvino (Włochy)
Modern jest pochodną tańca współczesnego, który w Europie narodził się na przełomie XIX i XX wieku, a w Ameryce zaczął kształtować się w pierwszej połowie XX wieku. W swych podstawowych założeniach sprzeciwiał się technice tańca klasycznego, którą uważano za nieodpowiednią w odzwierciedleniu tak dynamicznie zmieniającego się świata. Styl ten stawia przede wszystkim na ekspresję tancerza i jego indywidualny rozwój 

Contemporary / Stefano Silvino (Włochy)
Styl powstał w opozycji do baletu, kładąc nacisk na ekspresję w wyrażaniu emocji. W odróżnieniu od baletu, jest formą zdecydowanie bardziej luźną, nie wprowadzającą ograniczeń co do ustawienia ciała tancerza. Dlatego też ma on dużą dowolność w kreowaniu ruchów i może wykorzystywać do tańca ciężar ciała, grawitacje, oddech czy też swingi. Jest tak naprawdę mieszaniną wielu stylów.

Warsztaty 24-28 czerwca 2019

Studio I Studio II Studio III Studio IV
10:00 – 11:30

Ira Kodiche
Modern Fusion

Gosia Kłaniecka
vinyasa yoga

Alan Fuentes-Guerra
Espacio Continuo

Dunia Pacheco
Afro tradycyjne
12:00 – 13:30

Ira Kodiche
Tribal Underground

Victoria Kennet
Instant composition
Alan Fuentes-Guerra
Creacion Permanente
Dunia Pacheco
Afro House
14:00 – 15:30 Ania Nowak
Taniec Klasyczny
dla tancerzy współczesnych
Więcej niż taniec*
Piotr Mateusz Wach
Anat Grigorio
Catch & Release
Stefano Silvino
Contemporary
16:00 – 17:30 Ania Nowak
Taniec współczesny
na bazie Cunninghama
Anat Grigorio
Repertuar ze spektaklu
"On The Edge"
Stefano Silvino
Modern

* warsztaty „Więcej niż taniec” są dwoma blokami zajęć, wybierając ten blok pozostają Państwu do wyboru tylko dwa dodatkowe zajęcia.

Udział w warsztatach możliwy jest po zkupie karnetu i przesłaniu uzupełnionej karty zgłoszenia na adres bow@teatrrozbark.pl.

Kartę zgłoszenia nalżey uzupełnić o cztery wybrane bloki zajęć, w których chcą Państwo uczestniczyć. Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona.
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

LOKALIZACJE WARSZTATÓW  / WORKSHOPS VENUES

STUDIO I

Opera Śląska, ul. S. Moniuszki 21

STUDIO II

Teatr ROZBARK, ul. W. Kilara 29

STUDIO III

II Liceum Ogólnokształcące, ul. S. Żeromskiego 46

STUDIO IV

Państwowe Szkoły Budownictwa, ul. Powstańców Śląskich 10



Karta zgłoszenia pobierz tutaj.

Regulamin warsztatów pobierz tutaj.