Korzystając ze strony internetowej teatrrozbark.pl są Państwo jej użytkownikami. Spełniając prawny obowiązek zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:

  • 1) Administratorem Danych Osobowych jest Bytomski Teatr Tańca i Ruchu ROZBARK, ul. Kilara 29, 41-902 Bytom, reprezentowany przez Adriana Lipińskiego - Dyrektora.
  • 2) Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: iod@teatrrozbark.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  • 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia działalności statutowej Bytomskiego Teatru Tańca i Ruchu ROZBARK, poprzez stronę internetową na podstawie art. 6 ust 1 pkt. a. RODO.
  • 4) Dane osobowe Pani/Pana będą przetwarzane na czas trwania działalności statutowej Bytomskiego Teatru Tańca i Ruchu ROZBARK, w Bytomiu.
  • 5) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do wszystkich przekazanych i przetwarzanych danych osobowych dziecka oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które wyrażono na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • 6) Przysługuje Pani/ Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych przez Bytomski Teatr Tańca i Ruchu ROZBARK, narusza przepisy Rozporządzenia.
  • 7) Korzystanie ze strony internetowej jest czynnością dobrowolną.

Podziemne Słońca

22 kwietnia (sobota), godz. 19.00 Podziemne słońca | Teatr ROZBARK

Bilety w cenie: 20 zł ulgowy, 30 zł normalny.

Wszystkie miejsca nienumerowane.

Spektakl dla widzów 16+

koncepcja, reżyseria, choreografia:
Anna Piotrowska,
kreacja i wykonanie:
Angelika Tomasiak, Anna Mikuła, Kamil Bończyk, Artur Bieńkowski, Szymon Dobosik, Kamil Pilarski, Alexey Torgunakov, Piotr Mateusz Wach,
muzyka:
Michał Mackiewicz & Anna Piotrowska,
kostiumy:
Adam Królikowski,
światła:
Anna Piotrowska & Paweł Murlik,
scenografia:
Anna Piotrowska,
realizacja:
Michał Wawrzyniak, Marcin Aleksiej, Dastin Greczyło, Maciej Jaguszewski,
produkcja:
Fundacja Rozwoju Tańca _ eferte, Teatr ROZBARK
obserwatorium krytyczne:
Anna Duda, Aleksandra Kranz,


projekt współfinansowany przez Urząd Miasta Bytom Wydział Kultury i Sportu w ramach projektu pt.: „sezon artystyczny eferte_ROZBARK 2016”.

Spektakl w reżyserii Anny Piotrowskiej jest próbą zgłębienia motywacji, jakie pozwalają wydobywać się na zewnątrz skrywanym w każdym z nas pokładom energii. Inspiracje kultem jako praktykami poszukiwania wyższej siły i związku z nią, budują główny wątek spektaklu. Praktykowanie kultu jako droga do siebie, wcielanie doświadczenia i transmisja energii w swoje własne ciało. Boskość, podszyta dalekim echem wyobrażeń o panteonie starożytnych bogów i bogiń, zostaje przeniesiona we współczesne realia teatru tańca – jest to spektakl doświadczania boskości w nieustannym ruchu i zagłębiania się w świat własnych fantazji, niekiedy bardzo mrocznych i budzących jednocześnie lęk i fascynację.


Pokłady energii. Ukrywane przez lata gdzieś głęboko w środku, nieodkryte, nierozpoznane, marnotrawione. Czy mogę być wielkim tylko dla siebie? Co znaczy budować siebie samego w grupie? Te pytania towarzyszyły powstawaniu spektaklu i kierują uwagę widza na próbę stworzenia mocnej tożsamości scenicznej. Podążanie za własną motywacją i upewnianie się w kierunku działań wiedzie nas w różne zakamarki własnej podświadomości. Stwarzanie siebie na nowo odbywa się w końcu na drodze odkrywania nowych, nieznanych dotąd pokładów własnej osobowości, nawet jeśli nie reprezentują one tylko jasnej strony nas samych. Spektakl silnie pracuje więc na energetycznym potencjale ruchu, eksplorując różnorodne stany emocjonalne, od silnych i intensywnych doznań, po subtelne i pełne liryzmu detale. W tanecznym przedstawieniu ciała tancerzy podlegają tym samym próbom i wątpliwościom – jak zawalczyć o własną indywidualność? jak wyrazić skryte potrzeby? Język ruchu pozwala wyrazić to, co poza słowami, które nie zawsze w tym procesie są najważniejsze...

Coraz bardziej charakterystyczna dla produkcji Bytomskiego Teatru Tańca i Ruchu ROZBARK atmosfera mrocznej zadumy, tajemniczości i niejasnych granic między jawą a snem jest obecna również tutaj. W spektaklu pobrzmiewają również echa fascynacji śląskim pejzażem, skrywającym bogactwo naturalnych minerałów i źródeł energetycznych. Wyobrażenie o podziemnych potencjałach czy fascynacje przestrzeniami wyrw i pustych, niezagospodarowanych przestrzeni pod powierzchnią, wpłynęły przede wszystkim na próbę stworzenia przestrzeni scenicznej – surowej, zgeometryzowanej, nieco abstrakcyjnej, wyrażonej nie tylko materialnym kształtem scenografii, ale również reżyserią świateł i industrialną oprawą muzyczną.