Korzystając ze strony internetowej teatrrozbark.pl są Państwo jej użytkownikami. Spełniając prawny obowiązek zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:

  • 1) Administratorem Danych Osobowych jest Bytomski Teatr Tańca i Ruchu ROZBARK, ul. Kilara 29, 41-902 Bytom, reprezentowany przez Adriana Lipińskiego - Dyrektora.
  • 2) Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: iod@teatrrozbark.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  • 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia działalności statutowej Bytomskiego Teatru Tańca i Ruchu ROZBARK, poprzez stronę internetową na podstawie art. 6 ust 1 pkt. a. RODO.
  • 4) Dane osobowe Pani/Pana będą przetwarzane na czas trwania działalności statutowej Bytomskiego Teatru Tańca i Ruchu ROZBARK, w Bytomiu.
  • 5) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do wszystkich przekazanych i przetwarzanych danych osobowych dziecka oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które wyrażono na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • 6) Przysługuje Pani/ Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych przez Bytomski Teatr Tańca i Ruchu ROZBARK, narusza przepisy Rozporządzenia.
  • 7) Korzystanie ze strony internetowej jest czynnością dobrowolną.

ISLE/wyspa

27 lutego (czwartek), godz.20:00 ISLE/wyspa, kreacja, wykonanie: Piotr Mateusz Wach,

Wydarzenie tylko dla widzów dorosłych (rekomendowany wiek 18+).
Bilety w cenie: 40 zł osoba.

„Wałęsam się pośród dni, jak dziwka w świecie bez trotuarów” E. Cioran

Wach w swojej najnowszej pracy bada granice własnej, nieheteronormatywnej, pobudzonej seksualności. Fetyszyzacja wstydu i przekształcenie były początkowymi impulsami do kreacji „Wyspy”. Artysta igrając z płciowością, lękiem i bólem, we współpracy z Adamem Królikowskim wykreował bezkompromisową postać-zabawkę, której używa podczas performance’u jako swojego awatara. Zanurzony w wibrującym
elektro-transie Wach maluje swoim ciałem poetycko-ambientowe krajobrazy wyzwolenia, frustracji seksualnych i nieskrępowanej żądzy, jednocześnie zapraszając widzów do niczym nieograniczonej konsumpcji wizerunku męskiego ciała.

Uwaga! Ze względu na intymny i ekskluzywny charakter wydarzenia, udostępnione do sprzedaży zostało jedynie 40 biletów. Z tego powodu uprzejmie prosimy osoby zainteresowane o zakup biletów z odpowiednim wyprzedzeniem. Performance odbędzie się w Studiu B, na poziomie -1. Zapraszamy w wygodnym, luźnym stroju. W ramach performance’u dla każdego widza przewidziana jest lampka wina (a być może coś więcej), dlatego rekomendujemy przyjazd do Teatru komunikacją miejską.

ISLE/wyspa
1. Odejście /50’/
2. Wilk /15’/
3. Plastic star /15’/
4. Taniec wirowy /20’/

Kreacja, wykonanie: Piotr Mateusz Wach,
Stylizacja, wsparcie researchowe: Adam Królikowski,
Video: Przemysław Jeżmirski,
Foto: Marta Byrska,
Czas trwania 2h; dwie przerwy.

Premiera 1. części: 27.01.2020, Berlin.
Premiera całości pracy: 27.02.2020, Bytom.

Performance stworzony w ramach programu researchowego noise&SILENCE.
Performance powstał dzięki otwartości Teatru Tańca i Ruchu Rozbark w Bytomiu. Podziękowania za zaufanie i wsparcie dla Anny Piotrowskiej, Piotra Soroki i wszystkich innych, którzy przyczynili się do realizacji tego projektu.

Piotr Mateusz Wach jest performerem i artystą body-artu. Stworzył 8 performance’ów / spektakli solowych, które były szeroko prezentowane w Polsce oraz za granicami kraju. W swoich pracach Wach eksploruje zagadnienia dotyczące męskiego ciała - jego wizerunku, kondycji oraz kontekstów kulturowych. W jego performance’ach można znaleźć wiele biograficznych nawiązań i mocnych, często dosłownych deklaracji. Jego prace to rozciągnięte w czasie ruchome obrazy - hipnotyczne, medytacyjne ale też niepokojące. Wach zawsze stawia siebie w sytuacji realnego doświadczenia i konfrontuje z nim swoich widzów. Łącząc swój teatralny background z performancem kreuje ambientowe wydarzenia, podczas których igra z percepcją widza. Tworzy także odważne interpretacje dzieł klasycznych, szukając linii dramaturgicznych i powiązań, pomiędzy teatrem a sztuką współczesną.


Kalendarium: