Korzystając ze strony internetowej teatrrozbark.pl są Państwo jej użytkownikami. Spełniając prawny obowiązek zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:

  • 1) Administratorem Danych Osobowych jest Bytomski Teatr Tańca i Ruchu ROZBARK, ul. Kilara 29, 41-902 Bytom, reprezentowany przez Adriana Lipińskiego - Dyrektora.
  • 2) Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: iod@teatrrozbark.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  • 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia działalności statutowej Bytomskiego Teatru Tańca i Ruchu ROZBARK, poprzez stronę internetową na podstawie art. 6 ust 1 pkt. a. RODO.
  • 4) Dane osobowe Pani/Pana będą przetwarzane na czas trwania działalności statutowej Bytomskiego Teatru Tańca i Ruchu ROZBARK, w Bytomiu.
  • 5) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do wszystkich przekazanych i przetwarzanych danych osobowych dziecka oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które wyrażono na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • 6) Przysługuje Pani/ Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych przez Bytomski Teatr Tańca i Ruchu ROZBARK, narusza przepisy Rozporządzenia.
  • 7) Korzystanie ze strony internetowej jest czynnością dobrowolną.

Ilona Binarsch

Projektant kostiumów, scenograf w teatrach dramatycznych, muzycznych, lalkowych. W teatrze tańca i filmie. Autorka kolaży i instalacji. Jej praca dyplomowa kostiumy i scenografia do sztuki Ubukról, czyli Polacy zdobyła Główną Nagrodę w Ogólnopolskim Konkursie na Najlepszy Dyplom ze Scenografii. Jest stypendystką Lwowskiej Akademii Sztuk Pięknych w Pracowni Szkła i Projektowania Biżuterii.

Za swoją pracę wielokrotnie nominowana i nagradzana. Otrzymała także Stypendium i Nagrodę Miasta Poznania za osiągnięcia w dziedzinie projektowania scenografii i kostiumów. Szerokim echem odbiła się jej współpraca z Michałem Znanieckim dla Opery Wrocławskiej, gdzie przygotowała kostiumy do Napoju miłosnego oraz Otella. Pracowała także przy polskich prapremierach musicalowych: Producentach, Wonderful Town, Zakonnicy w przebraniu, Czarownicach z Eastwick, Rodzinie Addamsów. Z Robertem Talarczykiem zrealizowała musical My Fair Lady w Operze Śląskiej oraz spektakle Sztuka Mięsa, W 80 dni dookoła świata. Tam i z powrotem, Inwazja Jaszczurów. Film Ewa w reżyserii Ingmara Villqista i Adama Sikory, do którego przygotowała kostiumy został uhonorowany nagrodą na Festiwalu Filmowym Era Nowe Horyzonty. Współpracowała z Jolantą Dylewską i Edwardem Etlerem przy polsko-izraelskiej produkcji filmowej Srebrny lis Felicji T. Pracowała ze Zbigniewem Liberą przy jego debiucie fabularnym, filmie Walser.W 2017 roku swoją premierę miały filmy Gwiazdy w reżyserii Jana Kidawy-Błońskiego oraz Niewidzialne w reżyserii Pawła Sali, do których przygotowała kostiumy. Otrzymała nominację do Złotej Maski za scenografię i kostiumy do spektaklu Wanda w reżyserii Marii Sadowskiej i Joanny Grabowieckiej. Artystka współpracuje z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Jest także autorką kostiumów do I sezonu Ucha Prezesa. Prace Ilony Binarsch były eksponowane na wielu wystawach, m.in. na wystawie zbiorowej w Galerii Miejskiej w Zakopanem (w piątą rocznicę śmierci Władysława Hasiora) oraz w Centrum Sztuki Współczesnej SOLVAY w Krakowie. Została również zaproszona do udziału w wystawie na I Biennale Środowisko Sztuki – w Poznaniu.