Korzystając ze strony internetowej teatrrozbark.pl są Państwo jej użytkownikami. Spełniając prawny obowiązek zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:

  • 1) Administratorem Danych Osobowych jest Bytomski Teatr Tańca i Ruchu ROZBARK, ul. Kilara 29, 41-902 Bytom, reprezentowany przez Adriana Lipińskiego - Dyrektora.
  • 2) Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: iod@teatrrozbark.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  • 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia działalności statutowej Bytomskiego Teatru Tańca i Ruchu ROZBARK, poprzez stronę internetową na podstawie art. 6 ust 1 pkt. a. RODO.
  • 4) Dane osobowe Pani/Pana będą przetwarzane na czas trwania działalności statutowej Bytomskiego Teatru Tańca i Ruchu ROZBARK, w Bytomiu.
  • 5) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do wszystkich przekazanych i przetwarzanych danych osobowych dziecka oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które wyrażono na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • 6) Przysługuje Pani/ Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych przez Bytomski Teatr Tańca i Ruchu ROZBARK, narusza przepisy Rozporządzenia.
  • 7) Korzystanie ze strony internetowej jest czynnością dobrowolną.

Black is the colour

21 czerwca 2019 (piątek), godz. 19:00 „Black is the colour” | Kolektyw MORE, choreografia: Quan Bui Ngoc | Scena Teatru ROZBARK,
ul. W. Kilara 29


Bilety w cenie: 20 zł ulgowy, 30 zł normalny.


Gdyby jutra nie było.
To jest moja podróż.
Nic nas nie powstrzyma.

Choreografia: Quan Bui Ngoc,
Wykonanie: Sylwia Hefczyńska-Lewandowska, Natalia Dinges, Daniela Komędera-Miśkiewicz,
Dominika Wiak,
Muzyka: Peter Łyczkowski,
Konsultacje scenograficzne: Piotr Tetlak,
Reżyseria oświetlenia: Paweł Murlik,
Asystent reżysera oświetlenia: Radosław Lis,
Czas trwania : 60 min.

Spektakl zrealizowany we współpracy z Instytutem Muzyki i Tańca w ramach programu Zamówienia choreograficzne 2018 oraz dzięki programowi rezydencyjnemu w trakcie BalletOFFFestival w Nowohuckim Centrum Kultury (Krakowskie Centrum Choreograficzne).

QUAN BUI NGOC
Regularnie współpracuje z operą Ho Chi Minh w Wietnamie. W 2002 roku rozpoczął współpracę z Alainem Platelem: „Wolf”, a następnie „vsprs” (2006), „pitié!” (2008) i „C(H) OEURS” (2012). Współpracował w „Bolero” z Lisi Estaras (2009); oraz reżyserował z Lisi „I know a place” (2009). Stworzył spektakl „Jump or Fall” (listopad 2009), razem z Julianą Neves i Samuelem Lefeuvre. W 2011 roku dołączył do Australian Dance Theatre z „Be Your Self”, po tym jak rozpoczął współpracę z kompanią Swis 3art3 jako reżyser i choreograf „K” oraz „Untold”. Pracował nad projektami z udziałem dzieci, na pamiątkę wojenną w Ypres i więźniami z Brugii. Stworzył spektakl „Blurry” dla Evaduda Dance Company. Asystent artystyczny Alaina Platela w projektach „Nisht schafen”, „Requiem pou L” i „Le Sacre du printemps” w 2018 roku.

SYLWIA HEFCZYŃSKA-LEWANDOWSKA
Wykładowca na Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie. W latach 1995-2012 tancerka i kierownik artystyczny zespołu Śląskiego Teatru Tańca w Bytomiu. Obecnie tworzy własne spektakle we współpracy z teatrami dramatycznymi, instytucjami kultury, fundacjami, niezależnymi twórcami. Ważną część jej dorobku artystycznego i pedagogicznego stanowią projekty społeczne i edukacyjne, angażujące również ludzi ze środowisk wykluczonych.


NATALIA DINGES
Absolwentka WTT w Bytomiu, AST w Krakowie (2013). Jako wykonawca związana z różnymi teatrami, m. in. Teatrem Śląskim, Słowackiego w Krakowie, Polskim w Bielsku Białej, Ochoty w Warszawie, Małym w Tychach, Śląskim Teatrem Tańca, Alias Cie czy nazwiskami: Marciniak, Rychcik, Piekorz, Godowska, Krawczyński, Botelho, Lewandowski, Łumiński, Hefczyńska-Lewandowska, Raźniak, B. Peszek, Garbacik, Cohen, Mazurkiewicz, Urbacki, itd. oraz licznymi produkcjami niezależnymi. Tworzy lub współtworzy choreografię („Mesjasze”, „Kurde le bele”, „Superbohaterów 10/9”, „Szac”, cykl „Muzyczne opowieści Hani M., Profanum”), asystuje przy produkcjach dyplomowych WTT AST. Przed studiami zawodowo trenowała akrobatykę sportową, obecnie najchętniej prowadzi zajęcia ze świadomości ciała dla wszystkich grup wiekowych, jak i dla osób niepełnosprawnych.

DANIELA KOMĘDERA-MIŚKIEWICZ
Tancerz, choreograf, aktorka. Absolwentka PWST w Krakowie na Wydziale Teatru Tańca w Bytomiu. Współpracowała jako wykonawca m.in. z Teatrem dada von Bzdulow, Teatrem Amareya, Lubelskim Teatrem Tańca, Teatrem Ochoty, Kayą Kołodziejczyk, Maciejem Kuźmińskim, Radkiem Rychcikiem, Agatą Dyczko, Jackiem Łumińskim, Robertem Wechslerem, Wojtkiem Mochniejem, Olgą Kebas. Współpracowała jako choreograf z Brianem Michelsem („Jak wam się podoba”, „Wiele hałasu o nic”). Była współtwórcą spektaklu „Heimsuchung”, który zdobył Złotą Maskę za choreografię. Spektakl „Room 40”, w którym tańczy zdobył Nagrodę Publiczności na Polskiej Platformie Tańca. Daniela była stypendystką Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Prezydenta Miasta Bielska-Białej oraz Alternatywnej Akademii Tańca Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk.

DOMINIKA WIAK
Absolwentka Wydziału Teatru Tańca PWST w Krakowie. Współpracuje z Teatrem im. Juliusza Słowackiego w Krakowie oraz Teatrem Śląskim w Katowicach. Występuje w m.in. spektaklach: Radosława Rychcika, Eweliny Marciniak, Eryka Makahona, Macieja Kuźmińskiego, Jakuba Lewandowskiego oraz Sylwii Hefczyńskiej-Lewandowskiej. Zdobywczyni nagrody BEST SOLO za spektakl „Melancholia”, Jakuba Lewandowskiego oraz nagród BEST SOLO oraz AUDIENCE AWARD za spektakl „inner place” na Międzynarodowym Konkursie Choreograficznym Solo/Duo w Budapeszcie. Zdobywczyni I nagrody za solo „Melancholia” na Ogólnopolskim Festiwalu ZAWIROWANIA DANCE w Warszawie. Tancerka w spektaklu „Room 40” Macieja Kuźmińskiego nagrodzonego przez publiczność podczas Polskiej Platformy Tańca w 2014 roku. Stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego za wybitne osiągnięcia artystyczne. Dwukrotnie uczestniczka projektu badawczego tańca w Chinach.

PAWEŁ ŁYCZKOWSKI
Wychowany za kulisami teatrów. Muzyk, grafik, ilustrator, fotograf, z wykształcenia architekt. Działa na pograniczu muzyki, teatru, video, literatury i sztuk plastycznych. Komponuje muzykę do teatru, słuchowisk, audiobooków i szuflady. www.peterlyczkowski.com/music Od 2012 r.
rozwija autorski projekt słuchowisk realizowanych na żywo przed publicznością „Czytagramy”, w ramach którego wystawił 10 premier na krajowych festiwalach literackich i teatralnych oraz kameralnych scenach. Żyje w chmurze, będąc jednakowoż w stałym kontakcie z ziemią.
www.czytagramy.pl

Karnety na spektakle (zakup możliwy tylko w kasie Teatru ROZBARK):
  • 130 zł karnet na wszystkie spektakle, dla uczniów bytomskich szkół, zakup możliwy tylko w kasie Teatru, po okazaniu ważnej legitymacji szkolnej.
  • 180 zł ulgowy karnet na wszystkie spektakle, zakup możliwy tylko w kasie Teatru, po okazaniu dokumentu uprawniającego do zniżek (bilety ulgowe przysługują: emerytom, rencistom, uczniom i studentom).
  • 270 zł karnet na wszystkie spektakle, zakup możliwy tylko w kasie Teatru.