Korzystając ze strony internetowej teatrrozbark.pl są Państwo jej użytkownikami. Spełniając prawny obowiązek zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:

  • 1) Administratorem Danych Osobowych jest Bytomski Teatr Tańca i Ruchu ROZBARK, ul. Kilara 29, 41-902 Bytom, reprezentowany przez Adriana Lipińskiego - Dyrektora.
  • 2) Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: iod@teatrrozbark.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  • 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia działalności statutowej Bytomskiego Teatru Tańca i Ruchu ROZBARK, poprzez stronę internetową na podstawie art. 6 ust 1 pkt. a. RODO.
  • 4) Dane osobowe Pani/Pana będą przetwarzane na czas trwania działalności statutowej Bytomskiego Teatru Tańca i Ruchu ROZBARK, w Bytomiu.
  • 5) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do wszystkich przekazanych i przetwarzanych danych osobowych dziecka oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które wyrażono na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • 6) Przysługuje Pani/ Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych przez Bytomski Teatr Tańca i Ruchu ROZBARK, narusza przepisy Rozporządzenia.
  • 7) Korzystanie ze strony internetowej jest czynnością dobrowolną.

Biegnący | Młodzi na scenę | premiera

8 grudnia (niedziela), godz. 18:00 BIEGNĄCY, choreografia: Zuzanna Kasprzyk | premiera Młodzi na scenę

Bilety w cenie: normalny 20 zł, ulgowy 10 zł.

Choreografia: Zuzanna Kasprzyk,
Dramaturgia: Andrzej Molenda,
Kostiumy/Scenografia: Anna Adamiak, Radek Pacholec,
Tancerze: Zuzanna Wojciechowska, Irena Wiktor, Kacper Klimczak, Justyna Olczak, Julianna Walczak, Martyna Wójcik, Ulyana Zaruba.
Czas: 50 min.

Odczuwamy jak barbarzyńcy.
Miłość, głód, strach. Zimno.
Tylko noc jest inna.
Przepalona.
Migotliwe widmo żarówek
zastąpiło ogień.
Wiatr zrywa się z umysłem.
Andrzej Molenda

Człowiek zawsze biegał, w pierwotnym rytmie przebywał kolejne odcinki czasu. Biegł, żeby zdobyć wszystko to, co było mu potrzebne do egzystencji. Ponad 40 lat temu wbiegł w moment, w którym przymocował do małego kadłuba sondy Voyager Złoty Dysk. Zapisał na nim wszystko to, co wydawało mu się esencją jego maratonu i wysłał w ciemną przestrzeń kosmosu. Niedługo stracimy kontakt z sondą, być może na zawsze. Gdzie od tamtego czasu dobiegliśmy? Po jakiej ziemi będą musiały biec nasze dzieci? Czy jesteśmy tak różni od ludzi pierwotnych, czy może odczuwamy jak barbarzyńcy?

Zuzanna Kasprzyk tancerz, choreograf, absolwentka AST WTT w Bytomiu. Choreografią We are very sorry, but there is no place for Susana wygrała Solo Dance Contest 2013 w Gdańsku. Pracowała m.in. w Kuala Lumpur Performing Arts Center, Operze Narodowej w Warszawie, Teatrze Tańca Caro w Siedlcach, Teatrze Nowym w Łodzi. Obecnie uczy w Łodzi, na kierunku Choreografia i Techniki Tańca Akademii Muzycznej oraz kierunku Taniec Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej. Rozpoczęła kurs instruktorski SME metody BMC. Inspiruje się również metodami takimi jak Fighting Monkeys, czy Struna Ciała, poszukując efektywnych form nauczania sztuk performatywnych oraz prewencji kontuzji.
 
Andrzej Molenda performer, tancerz, pedagog, absolwent  kierunku Choreografia i Techniki Tańca, student studiów magisterskich Somatyka w Tańcu i Terapii na Akademii Muzycznej w Łodzi. Doktorant na Wydziale Fizyki i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Łódzkiego. Autor publikacji naukowych z dziedziny komputerów naukowych i teorii ciała stałego. Obecnie szuka narzędzi tanecznych, które pozwolą mu na rozwiniecie programu edukacyjnego łączącego uczenie przedmiotów ścisłych z wiedzą somatyczną.


Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.