Korzystając ze strony internetowej teatrrozbark.pl są Państwo jej użytkownikami. Spełniając prawny obowiązek zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:

  • 1) Administratorem Danych Osobowych jest Bytomski Teatr Tańca i Ruchu ROZBARK, ul. Kilara 29, 41-902 Bytom, reprezentowany przez Adriana Lipińskiego - Dyrektora.
  • 2) Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: iod@teatrrozbark.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  • 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia działalności statutowej Bytomskiego Teatru Tańca i Ruchu ROZBARK, poprzez stronę internetową na podstawie art. 6 ust 1 pkt. a. RODO.
  • 4) Dane osobowe Pani/Pana będą przetwarzane na czas trwania działalności statutowej Bytomskiego Teatru Tańca i Ruchu ROZBARK, w Bytomiu.
  • 5) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do wszystkich przekazanych i przetwarzanych danych osobowych dziecka oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które wyrażono na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • 6) Przysługuje Pani/ Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych przez Bytomski Teatr Tańca i Ruchu ROZBARK, narusza przepisy Rozporządzenia.
  • 7) Korzystanie ze strony internetowej jest czynnością dobrowolną.

Anita Szurek & Tomek Pomersbach „Kamuflaż”

15 czerwca, godz. 20:00

(jeden bilet obowiązuje na oba spektakle w dniu 15 czerwca)

-> Bilet zakupić można tutaj 

Reżyseria & dramaturgia: Anita Szurek
Choreografia i wykonanie: Tomek Pomersbach
Opracowanie dźwięku: Jakub Korczyński
Światło: Adrian Jackowski
Kostium: Monika Wodarz


Punktem wyjścia do spektaklu „Kamuflaż” była postać Marilyn Monroe. Ikona kultury popularnej, uwielbiana aktorka, modelka oraz piosenkarka wciąż jest postrzegana głównie przez pryzmat swojego ciała. To ono - poddawane licznym analizom, ocenom, czy weryfikacji - zanim uczyniło z niej symbol seksu wszechczasów, nim stało się fetyszem dla tłumów, zostało poddane wielu, również bolesnym, metamorfozom. Emanacja jej wdzięku, seksapilu (pod postacią uwodzących gestów czy horyzontalnego sposobu poruszania się) jednych onieśmielała, innych zniewalała, a także stała się niezaprzeczalną wizytówką Marilyn.
Monroe używała swojego ciała do gry scenicznej, do uwodzenia zarówno kobiet, jak i mężczyzn, ale cel tej gry miał uczynić z niej nie tylko uwielbianą przez fanów gwiazdę, lecz też zwyczajnie kochaną kobietę. „Kamuflaż” stara się pokazać, jak ta wspaniała cielesność stała się jednocześnie przekleństwem artystki. Twórcy spektaklu opowiadają o niezwykłym ciele aktorki, modelki oraz kobiety ciałem tancerza, aktora i mężczyzny, którego solo staje się pretekstem do rozważań na temat mitu Marilyn Monroe.


Anita Szurek
Krytyczka teatralna. Publikuje teksty, wywiady oraz recenzje w "Notatniku Teatralnym" oraz czasopiśmie „Teatr”. Od trzech lat współpracuje jako reżyser i dramaturg z tancerzem Tomkiem Pomersbachem. Ich pierwszy spektakl, "Quaerere", miał swoją premierę w ramach wrocławskiego Mandala Performance Festival w maju 2014.

Tomek Pomersbach
Tancerz, choreograf, nauczyciel tańca współczesnego. W latach 2010-2013 był tancerzem Polskiego Teatru Tańca w Poznaniu, pod dyrekcją Ewy Wycichowskiej. Pracując w teatrze, współrealizował dwa spektakle w ramach atelier młodych choreografów: "Arytmię" oraz "Ukradkiem". Od 2014 roku pracuje jako tancerz i choreograf niezależny. Na stałe współpracuje z teatrem Pink Mama Theatre z siedzibą w szwajcarskim Bernie, prowadzonym przez Sławka Bendrata i Dominika Krawieckiego.

-> Bilet zakupić można tutaj